anti-aging producten

Eet jezelf jong met Anti-Aging food

Bij Anti-Aging denken we al gauw aan ingewikkelde ingrepen en dure crèmes. Maar een jong lijf en een jeugdige uitstraling beginnen bij wat we in onze mond stoppen. Goede voeding is het halve werk. Laten we eens wat Anti-Aging voedingsstoffen onder de loep nemen!

Om lijf en leden in vorm te houden, is je dieet aanpassen stap één op de weg naar succes. Antioxidanten zijn het toverwoord bij een Anti-Aging dieet. Oxidatie is het proces in je lichaam waarbij agressieve stoffen, zogenaamde vrije radicalen, je lichaamscellen beschadigen. Je lichaam takelt hierdoor af. Je kunt het vergelijken met een appel die heel snel bruin wordt na het schillen doordat de appel wordt blootgesteld aan zuurstof. Wanneer je de appel besprenkelt met citroensap, wordt de appel niet bruin en dat komt omdat er in citroensap antioxidanten (bijvoorbeeld vitamine C) zitten. Antioxidanten helpen je lichaam jong en vitaal te blijven.

Anti-Aging voedingsstoffen, ofwel levensmiddelen die vol zitten met antioxidanten, houden je lichaam jong. Jongmakers zijn bijvoorbeeld aminozuren, flavonoides en verschillende vitamines, zoals vitamine E en C. Je kunt het verouderingsproces van je lichaam dus met de juiste voeding beïnvloeden. Niet alleen je huid knapt zichtbaar op van de juiste voeding, maar je hele lichaam heeft er baat bij. Een goed Anti-Aging dieet begint met voldoende groente en fruit, het liefst zo min mogelijk vervuild met bestrijdingsmiddelen, want om die gifstoffen weer kwijt te raken moet je lichaam extra hard werken. Biologische voeding en het liefst zo min mogelijk bewerkt is dus de beste keuze. Voldoende water drinken, het zal geen verrassing zijn, is ook heel belangrijk om je huid soepel te houden. Groene thee mag ook.

We zullen een paar Anti-Aging voedingsmiddelen uitlichten. Bessen staan bijvoorbeeld stijf van de antioxidanten. Hoe donkerder de bes, hoe beter: de acai bes, blauwe bessen en bijvoorbeeld aardbeien helpen je huid stralend en jong te houden. Vette vis, zoals een lekkere moot zalm, zit vol essentiële omega-3 vetzuren en antioxidanten. Als je niet zo’n fan bent van vis, kun je kiezen voor omega-3 supplementen. Groente is dus erg goed en vooral groene groente, zoals spinazie of groene kool, is erg effectief. Probeer het gebruik van suiker zo veel mogelijk te vermijden. Suiker wordt niet voor niets ‘het witte gif’ genoemd; het versnelt het verouderingsproces en is vooral een grote veroorzaker van afbraak van collageen wat de kans op rimpels en een slappe huid ernstig vergroot. Schrappen dus die zoetigheden!

Pas je dieet aan met bovenstaande tips en word een natural beauty met Anti-Aging food. Vul dat gezonde eetpatroon aan met CA-98 om gezonde cellen en weefsels te behouden. CA-98 heeft dan ook een gunstige invloed op ouderdomsverschijnselen.

No comments yet.

Geef een reactie

Privacy Preference Center

    Noodzakelijke cookies

    Deze cookies zijn nodig om de website naar behoren te laten functioneren (bruikbaarheid) en worden meestal alleen ingesteld als reactie op acties die de gebruiker heeft ondernomen, met basisfuncties zoals paginanavigatie, toegang tot beveiligde delen van de website, het instellen van uw privacy voorkeuren en inloggen of het invullen van formulieren. De website kan niet goed functioneren zonder deze cookies en kan niet worden uitgeschakeld in onze systemen. U kunt uw browser instellen om deze cookies te blokkeren of te waarschuwen, maar sommige delen van de site zullen dan mogelijk niet werken.

    1) gdpr cookie (persistent) stores user privacy preferences, 2) PHPSESSID cookie (session) preserves user session state across page requests, 3) wc_cart_hash_# cookie (session) keeps track of shopping cart data, 4) wc_fragments_# cookie (session), 5) wh-widget-cookie (session)

    Performance Cookies

    Deze cookies verzamelen anonieme informatie (statistieken) om ons te helpen de prestaties van onze site te meten en te verbeteren om zo een betere gebruikerservaring te bieden. Ze helpen ons te weten welke pagina's het meest en het minst populair zijn en zien hoe bezoekers zich door de site verplaatsen. Deze cookies identificeren NIET individuele bezoekers. Alle informatie die deze cookies verzamelen, is geaggregeerd en daarom anoniem.

    1) _ga cookie (persistent) registreert een unieke ID die wordt gebruikt om statistische gegevens te genereren over hoe de bezoeker de website gebruikt; 2) _gat cookie (sessie) wordt gebruikt om de aanvraagsnelheid te beperken, 3) gid cookie (sessie) registreert een unieke ID die wordt gebruikt om statistische gegevens te genereren over hoe de bezoeker de website gebruikt
    _ga, _gat, _gid

    Targeting Cookies

    Deze cookies worden door onze advertentiepartners op onze site gezet. Ze kunnen door die bedrijven worden gebruikt om een profiel van uw interesses samen te stellen en relevante advertenties op andere sites weer te geven. Ze werken door uw browser en apparaat op unieke wijze te identificeren.

    Houd er rekening mee dat u de relevante website van derden moet raadplegen voor meer informatie over en hoe u zich kunt afmelden voor deze cookies (zie lijst met Opt Out-links hieronder). Een goede gewoonte in dit opzicht is het gebruik van een open source (gratis) privacytool zoals Privacy Badger (https://www.eff.org/privacybadger) die u volledig onder controle hebt, om adverteerders en andere trackers van derden tegen te houden bij het volgen waar u heen gaat en wat u op internet doet (elke website die u bezoekt).

    1) ads/ga-audiences cookie (session), 2) fr cookie (persistent), 3) MUID cookie (persistent), 4) MUIDB cookie (persistent), 5) tr cookie (session), 6) _uetsid cookie (session)
    fr, tr
    MUID, MUIDB, _uetsid
    ads/ga-audiences